Tehnologia: 5 moduri în care să te reiniţializezi

0
397

Vai… Dumnezeule… Nu ştiu: De ce sunt atât de obosit?

Ridică mâna dacă ai trimis un mesaj text jenant – mesajul pe care nici tu, nici prietenul tău nu îl poate înțelege, deoarece pare a fi o vorbire păsărească sau cel care a trimis cuiva în mod accidental un mesaj pe care acela nu ar fi trebuit să-l citească.

Te-ai gândit vreodată că bâzâitul, apelurile şi vibraţiile pe timp de noapte ar putea fi un motiv?

Lipsa somnului te poate face să trimiţi mesaje deranjante. Dar mult mai important, trimiţând şi primind mesaje seara târziu îţi poate întrerupe somnul şi poţi fi obosit şi neatent când este timpul să mergi la şcoală. Studiile arată că absenţa somnului sau un somn întrerupt poate afecta totul, de la starea ta până la performanţele sportive.

Desigur, vrei să stai conectat cu prietenii tăi, dar cât de activ poţi fi când eşti epuizat?

Lasă „tehnologia” (mesajele, email-urile, apelurile) deoparte când te pui în pat, până când sună alarma, pentru a te putea odihni.

Cum poţi fi accesibil – dar lent – tot timpul pentru a te deconecta când e vremea de culcare? Iată câteva sfaturi de urmărit pe timp de noapte, care te vor ajuta să-ţi mărești energia și concentrarea dimineața:

  1. Deconectează-ţi messengerul instant, Facebook-ul şi email-ul. Bâzâiturile în mijlocul nopţii îţi pot întrerupe somnul – chiar dacă nu te trezeşti pentru a răspunde. Şi, mai mult decât probabil, în cazul în care prietenii tăi văd că nu eşti conectat, se vor deconecta şi ei.
  2. Opreşte-ţi telefonul mobil (nu îl pune doar pe vibraţii) când este timpul pentru culcare. Bâzâitul poate fi la fel de tare ca bip-urile sau apelurile, mai ales noaptea târziu, când totul este liniștit. În plus, dacă prietenii tăi nu au cu cine să vorbească, poate că vor fi inspiraţi să oprească şi ei telefoanele și să adoarmă, de asemenea.
  3. Obişnuieşte-te să-ţi opreşti computerul – mai ales dacă este în camera ta. Uneori, deconectându-te de la messenger instant sau Facebook nu este de ajuns. Clipirele luminilor şi ecranele strălucitoare te pot face să adormi mai greu și să rămâi treaz.
  4. Scoate-ţi telefonul din cameră complet. Încearcă să îţi încarci telefonul peste noapte într-o altă cameră. În timp ce bateria telefonului tău se încarcă, poţi să ai somnul pe care ţi-l doreşti pentru a-ţi reîncărca şi tu, la rândul tău, bateriile. Având telefonul în altă cameră, poate reduce şansa de a-l utiliza pe timpul nopţii şi după ce eşti în pat.
  5. Odihneşte-te destul pentru a arăta şi a te simţi bine. Odihnindu-te este un mod excelent de a arăta şi a te simţi reîmprospătat şi pregătit dimineaţa. Pentru a obţine somnul de care ai nevoie, spune-le prietenilor tăi că vei primi ultimul text, e-mail-ul sau apelul telefonic cu o oră înainte de culcare. În acest fel, ei vor ști că bipurile sau vibraţiile lor vor trebui să aștepte.
Citeste  Sunt normale menstruațiile neregulate?

Poate fi o provocare de la a fi accesibil mereu la a fi activ la un anumit interval de timp. Dar, blocând interdicţiile de deconectare pentru gadget-urile tale și dispozitivele tale, te va ajuta cu uşurinţă la culcare şi îi dă creierului o perioadă de refacere gratuită!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here