Mersul pe Role mai bun decat Alergarea!

Invata sa mergi pe Role!

Stiai ca mersul pe role face parte din seria sporturilor care slabesc? Ba mai mult, sunt mai bune pentru sanatate decat joggingul? Datorita faptului ca sunt mai blande cu articulatiile, iti antreneaza musculatura, sistemul cardiovascular si cel respirator, rolele sunt ideale pentru toate varstele.

Mersul pe role este una din cele mai placute activitati in aer liber la care pot participa copiii, tinerii si adultii. Cand mersul pe role este stapanit cu incredere si practicat in siguranta, aduce numeroase beneficii atat pe plan fizic, cat si pe plan psihic.

Avantajele mersului pe Role:

  • imbunatateste coordonarea
  • previne problemele de greutate
  • dezvolta echilibrul
  • dezvolta atentia
  • creste increderea in sine
  • imbunatateste mobilitatea
  • regleaza ritmul cardiac

Toate astea, cu 50% mai putine socuri la nivelul articulatiilor.

Daca te afli pe aceasta pagina inseamna ca stii si tu cat de important este sa-l inspiri sa fie activ si sa perceapa sportul ca pe o activitate benefica si distractiva. Iti recomandam sa notezi lectiile de role in programul de activitati al copilului tau.

Vreau sa Invat sa Merg pe Role!

Antrenorii care lucreaza cu tine sau copilul tau au o bogata pregatire in domeniu, fiind fosti jucatori de hochei pe gheata/role, au absolvit cursurile Academiei de Educatie Fizica si Sport fiind profesori care lucreaza zi de zi cu copii avand pregatire pedagogica si sunt detinatori ai Carnetului de Antrenor de hochei pe gheata.

Modul I

Ce o sa inveti in modulul acesta?

  1. care este pozitia corecta pe role
  2. cum sa isi mentina echilibrul in mers
  3. mersul in linie dreapta
  4. oprirea fara cazaturi
  5. cum sa intoarca in siguranta

Modul II

Ce o sa inveti in modulul acesta?

  1. abordarea obstacolelor
  2. cum coboara pante
  3. cum faci urcarea / coborarea scarilor
  4. mersul cu spatele
  5. mersul intr-un picior

Cat dureaza?

Fiecare lectie dureaza 75 de minute, suficient timp pentru a focusa atentia copilului. Pentru o buna asimilare a notiunilor sunt recomandate 5-6 lectii, dar nu mai mult de una pe zi.

Din experienta stim ca cei mici, in functie de ritmul fiecaruia, deprind abilitatile mentionate mai sus intr-un interval de 2-10 lectii. Esti curios in cat timp va invata copilul tau? Vei fi surprins sa afli cum unii clienti credeau ca vor avea nevoie de 10 sedinte si au mers dupa doar 3!

Beneficii

  • antrenorul personal merge in permanenta langa copil si il ajuta sa exploreze echilibrul fara pericole
  • metoda prin care copilul este indrumat step by step pune accent pe invatare prin joaca, fara presiuni
  • totul se desfasoara in ritmul copilului astfel incat nu exista greseli ci doar ocazii pentru a progresa
  • o mica surpriza pentru cei cumintei

Cerinte

  • varsta minima 5 ani
  • role, casca si echipament de protectie personal
  • imbracaminte pentru sport
  • determinare

Investitia ta

Fiecare lectie costa 49.90 ron cu toate beneficiile enumerate mai sus. La sfarsit vei sti sigur ca a meritat!

Pe cei determinati sa invete mai multe alaturi de noi ii motivam:

Pachet 5 sedinte :
Pret intreg 249.50 lei  Redus la 199.90

Pachet 10 sedinte:
Pret intreg 490.00 lei Redus la 249.90

Unde trebuie sa vii?

Tinem cursurile in Bucuresti la Arena Nationala, in zilele de Marti – Joi – Sambata!

Locuri limitate, inscrie-te ACUM!

Cand trebuie sa vii?

In fiecare Marti:       18:00 – 19:15
In fiecare Joi:          18:00 – 19:15
In fiecare Sambata:   9:30 – 10:45

Ai intrebari? Contacteaza-ne!

Ce Mai Astepti?

Stiai ca, Mersul pe role te ajută să slăbeşti?

Binefacerile rolelor nu se opresc aici! 30 de minute de patinat ard 300 Kcal, echivalentul unei mese copioase. Principiul pe care functioneaza procesul de slabire este urmatorul: corpul stocheaza zaharurile lente in muschi si in ficat.
Prin stimularea musculaturii prin mersul pe role, ele sunt transformate in energie si nu in grasimi. Iar asta nu tine cont de viteza, ci de durata si distanta parcursa.

De exemplu, printr-o jumatate de ora de mers pe role, parcurgi aproximativ 7 kilometri, pe cand prin alergare nu ai fi parcurs decat vreo 5 si asta cu o presiune mare pe articulatiile genunchilor si a gleznelor.

Asa ca, cei care vor sa slabeasca, ar trebui sa mearga cu viteza mica, dar un timp mai indelungat, iar rezultatele nu vor intarzia sa apara! Nu uita insa de mijloacele de protectie specifice, mai ales daca esti incepator!