5 Modalități de a Identifica o Dietă Capricioasă

0
841

 

Astăzi, o mulțime de diete populare, profită de dorința noastră de a scădea în greutate mai repede.
Din păcate, dietele de tipul „fixare-rapidă” nu funcționează.
Iată 5 indicii care arată că, o dietă ar putea fi mai mult despre promisiuni goale decât despre rezultate reale:

Dieta se bazează pe reducerea drastică a caloriilor.

Dietele de înfometare care îi cer organismului să se grăbească, de multe ori, promit rezultate rapide. Dar, corpurile noastre, pur și simplu, nu sunt proiectate să scadă rapid în greutate. De fapt, medicii spun că, este aproape imposibil pentru o persoană normală, sănătoasă, activă, să piardă mai mult de 2 până la 3 kilograme pe săptămână de grăsimi reale, chiar și pe o dietă de înfometare.

Iată un truc pe care dietele sărace în calorii se bazează: reacția naturală a organismului, atunci când se află aproape de înfometare, este să elimine apă. Așa că, cele mai multe, dacă nu toate kilogramele pierdute pe diete de slăbire rapidă, nu reprezintă grăsime – ci doar apă. Iar corpul absoarbe această apă pierdută înapoi, ca un burete, odată ce o persoană începe să mănânce din nou, ca înainte de începerea dietei.

Dieta se bazează pe a lua pastile speciale, pulberi sau ierburi.

Acestea sunt, de obicei, doar trucuri – și singurul care se subțiază este portofelul tău. Anumite suplimente pentru slăbit conțin laxative sau diuretice care forțează corpul unei persoane să elimine mai multă apă. La fel ca și dietele restrictive în calorii, greutatea pierdută cu aceste suplimente, este în cea mai mare parte de apă, nu de grăsime.

Alte suplimente susțin că ingredientele lor accelerează metabolismul, suprimă pofta de mâncare sau blochează absorbția de grăsimi, zaharuri sau carbohidrați. Pentru cele mai multe suplimente de slăbit, nu există nici o cercetare științifică de încredere pentru a le susține afirmațiile. Medicii consideră suplimentele de slăbit riscante pentru adolescenți, deoarece nu sunt suficiente informații despre modul în care ingredientele afectează corpul în creștere.

Citeste  Alergia datorată consumului de lapte

Dieta îți spune să mănânci alimente specifice sau alimente numai în anumite combinații. Nu există nici o dovadă științifică de încredere, care să demonstreze că, combinarea anumitor alimente funcționează. Și, limitând alimentele pe care le mănânci, înseamnă că s-ar putea să nu obții toți nutrienții de care ai nevoie.

Dieta te face să elimini complet grăsimile, zahărul sau carbohidrații. Este o idee nepotrivită să privăm corpurile noastre de grupurile alimentare necesare, mai ales atunci când acestea sunt încă în creștere. Este mai bine să mănânci porții mici, din mese bine rotunjite – mese care conțin proteine slabe, cereale integrale, fructe, legume și lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Atunci când corpul tău primește echilibrul de hrană de care are nevoie, este mai puțin probabil, să îți trimită dorința de a mânca ceva nepotrivit, care să te lase apoi, fără voință! Mâncând porții mai mici, de asemenea, te ajută să stabilești obiceiuri alimentare bune, ceea ce va duce la menținerea greutății în limite optime.

Dieta îți cere să sari peste mese sau să înlocuiești mesele cu băuturi speciale sau batoane. Ca și în cazul dietelor care interzic anumite grupuri de alimente, sărind sau înlocuind masa, poate însemna să nu obții nutrienții necesari pentru a sprijini o dezvoltare sănătoasă. În plus, vei rata plăcerea de a împărtăși o masă satisfăcătoare cu prietenii sau familia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here